Obiady


REGULAMIN KORZYSTANIA Z POSIŁKÓW

W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 dla KLAS I-VIII


OBIADY  ROZPOCZYNAJĄ  SIĘ  OD PONIEDZIAŁKU  09.09.2024 r.

  1. Rodzice zapisują dziecko na obiady poprzez złożenie w sekretariacie wypełnionego formularza, dostępnego na stronie internetowej szkoły oraz w sekretariacie szkoły.
  2.  Opłat za posiłki należy dokonywać na szkolne konto bankowe:
    DBFO-SP310 WRD Bank Handlowy w Warszawie, ul. Senatorska 16
    72103015080000000550341077
    tytułem: żywienie, imię i nazwisko dziecka, klasa, za (miesiąc).
  3.  Jeżeli dziecko będzie nieobecne w szkole to obiady należy odwołać: elektronicznie na adres obiady.sp310@eduwarszawa.pl, telefonicznie 22 259 41 00 lub osobiście w sekretariacie szkoły do godz. 8:45. Dodatkowo zgłoszenia telefoniczne trzeba potwierdzić pisemnie lub mailowo do godziny 12:00 danego dnia.
  4.  Odwołania zgłaszane poza sekretariatem szkoły do nauczycieli i innych pracowników szkoły nie będą brane pod uwagę. Odwołania wpisywane w tytułach przelewu na konto bankowe również nie będą brane pod uwagę.
  5.  Całkowitą rezygnację z posiłków należy złożyć w sekretariacie szkoły w formie pisemnej lub elektronicznej na specjalnym formularzu dostępnym do pobrania na stronie internetowej szkoły.
  6.  Płatności za obiady należy dokonywać z góry do 28-go dnia mc-a za kolejny miesiąc (np. do 28 października wpłacamy za miesiąc listopad), z wyjątkiem miesiąca stycznia – wtedy opłaty należy dokonać dopiero na początku miesiąca do dnia 10 stycznia.
  7. Za miesiąc wrzesień opłaty należy dokonać do 9 września.
  8.  Rodzice zobowiązują się do wpłacania opłaty za pełen miesiąc wg cennika dostępnego na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń. Przy wpłacie za kolejny miesiąc Rodzice mogą odliczyć kwotę pieniędzy za odwołane posiłki (zgłoszone w prawidłowy sposób) z poprzedniego miesiąca, ale po wcześniejszym uzgodnieniu w szkole.
  9. Rodzice zobowiązują się pokryć wszystkie koszty niewykorzystanych przez ich dziecko posiłków, które powstały w wyniku nieprawidłowego zgłoszenia nieobecności dziecka lub nieprawidłowej rezygnacji z posiłków.
  10.  W przypadku zalegania z płatnościami za posiłki za dany miesiąc (będziemy Państwa informować o zaistnieniu takiej sytuacji), jeśli nie dokonają Państwo płatności niezwłocznie, dziecko nie będzie mogło zjeść posiłków do czasu uregulowania wszystkich należności. Prosimy zabezpieczyć w takiej sytuacji dzieci w dodatkowy posiłek. Jeśli należność zostanie uregulowana, należy zgłosić ten fakt do godziny 8.30  w sekretariacie szkoły, aby dziecko od danego dnia mogło korzystać ze szkolnych posiłków.
  11. Rodzice w trudnej sytuacji materialnej mogą zgłosić się do pedagoga szkolnego celem pobrania wniosku o dofinasowanie obiadów ze szkoły. Przyznanie dofinasowania obiadów ze szkoły będzie możliwe po spełnieniu kryteriów udzielania pomocy.
  12.  Abonament obiadowy:

Wrzesień 16 dni – 112 zł

Październik 22 dni (bez 31.10) – 154 zł

Listopad 19 dni ( bez 01.11 i 11.11) – 133 zł

Grudzień 15 dni  ( 23.12 – 31.12 – przerwa świąteczna)  – 105 zł

 


 

Skip to content